مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-22اقتصادي

رویداد «تانا» باید در حوزه های مختلف انجام شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: رویدادهای تانا باید در بخش های گردشگری، تعاون، فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ناصر فخرموحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در آیین برگزاری دومین رویداد تانای صنعت استان اظهار کرد: رویدادهای تانا باید در بخش های گردشگری، تعاون، فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برگزار شود و این رویداد نباید تنها وابسته به صنعت باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه دانش بنیان وفاق و همدلی همگان را شاهد هستیم، گفت: ماحصل آن برگزاری چهار رویداد تانای در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و سلامت بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی علم، دانش، خلاقیت و فن آوری را از زمینه های مهم تحقق شعار سال عنوان و افزود: یکی از اقدامات مهم تحقق شعار سال  تشکیل گروه کاری برای حوزه کاهش تورم است.

فخر موحدی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه هایی که امسال جزو اولویت ها تلقی می شود توسعه زنجیره های ارزش است که در وزارت کشور به طور مستمر در حال پیگیری است.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین برای ایجاد ارزش افزوده در عرصه اقتصاد راهی جز همدلی و همراهی و استفاده بهینه از ظرفیت ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «تانا» باید در حوزه های مختلف انجام شود

رویداد «تانا» باید در حوزه های مختلف انجام شود