مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-20اقتصادي

پایان مهلت بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان، پس فردا/ این مهلت تمدید نمی شود


سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد آخرین مهلت استفاده کارفرمایان مشمول قانون تأمین اجتماعی از طرح بخشودگی جرایم بیمه ای روز سه شنبه 31 مرداد است و مهلت اجرای قانون بخشودگی که با تصویب و ابلاغ هیأت وزیران اجرایی شده است، - سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد آخرین مهلت استفاده کارفرمایان مشمول قانون تأمین اجتماعی از طرح بخشودگی جرایم بیمه ای روز سه شنبه 31 مرداد است و مهلت اجرای قانون بخشودگی که با تصویب و ابلاغ هیأت وزیران اجرایی شده است، قابل تمدید نخواهدبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قانون بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان با توجه به نام گذاری سال جاری به نام سال مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری و به منظور حمایت از تولید حفظ و ایجاد اشتغال برای کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف و تقویت توان تولیدی کشور به اجرا گذاشته شده است.

کارفرمایان متقاضی استفاده از بخشودگی جرایم بیمه ای می توانند نسبت به پرداخت اصل بدهی بیمه ای خود به صورت نقدی اقدام کرده یا در توافق با شعب این سازمان، روش پرداخت اقساطی را انتخاب کنید.

در صورت پرداخت اصل بدهی بیمه ای در اقساط ماهیانه 12 ماه، کارفرمایان از صددرصد بخشودگی جرایم، پرداخت 18 ماهه 85 درصد بخشودگی جرایم و درصورتی که تعداد اقساط را 24 یا 36 ماه انتخاب کنند، به ترتیب از 75 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مهلت بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان، پس فردا/ این مهلت تمدید نمی شود

پایان مهلت بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان، پس فردا/ این مهلت تمدید نمی شود