مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:562023-08-20سياسي

نسبت به جریان حق و باطل بی تفاوت نباشیم


شهرکرد_ معاون پیگیری و اجرایی رییس جمهور گفت: هیچ فردی نمی تواند نسبت به جریان حق و باطل بی تفاوت باشد، افراد بی تفاوت در ظلم های صورت گرفته علیه مظلومان در طول تاریخ شریک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قشقایی پیش از ظهر یکشنبه در نشست تبیینی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای تاریخ بشریت در تقابل بین حق و باطل قرار داریم، اظهار کرد: هیچ فردی نمی تواند نسبت به جریان حق و باطل بی تفاوت باشد، افراد بی تفاوت در ظلم های صورت گرفته علیه مظلومان در طول تاریخ شریک هستند.

معاون پیگیری و اجرایی رییس جمهور افزود: عدم تشخیص حق علیه باطل، نمی تواند بهانه ای برای فرار از وظایف دینی باشد، باید حق و باطل را تشخیص دهیم و بر علیه باطل قیام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جریان حق در جامعه همواره اقلیت جامعه و جریان باطل اکثریت جامعه را تشکیل می دهد، خاطرنشان کرد: جریان اقلیت با روایت حق می توانند بر جریان باطل که همان اکثریت است، پیروز شود.

قشقایی ادامه داد: پس از واقعه کربلا باید با روایت حق، زینب گونه رفتار کنید، در غیر این صورت در جریان یزدیان قرار خواهید گرفت.

معاون پیگیری و اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه در شرایط فعلی در دولت در جنگ روایت ها قرار داریم، عنوان کرد: زمانی در جنگ روایت پیروز می شویم که اصحاب روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به جریان حق و باطل بی تفاوت نباشیم

نسبت به جریان حق و باطل بی تفاوت نباشیم