مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-07سياسي

شهدای مرکزی محور بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس هستند


مدیر ادبیات و تاریخ حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس مرکزی گفت: شهدای این استان محور بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز جامعه هنری که در حوزه ادبیات دفاع مقدس فعالیت می کنند، انتظار صد برابری کردن تولیدات فاخر و اثرگذار را دارند که این مسئله مهم علاوه بر اینکه گنج بی پایان دفاع مقدس را نشان می دهد وظیفه ما را نیز سنگین تر می کند که باید بر آن توجه ویژه داشته باشیم.

لازم به ذکر است در این نشست مباحثی از جمله برگزاری بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت، برگزاری کارگاه های آموزشی خاطره نویسی، برگزاری جلسات نقد ادبی، تهیه و تدوین تاریخ توصیفی و همکاری برای تدوین کتاب فاخر سرلشکر شهید رحیم آنجفی و دیگر سرداران شهید استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین تقویت شورای نظارت بر تألیف و تدوین کتاب دفاع مقدس با تشکیل جلسات مستمر و تشکیل بانک سوژه جهت ارائه به نویسندگان پرورش یافته در کارگاه های آموزشی به جهت تولید اثر با مشارکت دو دستگاه نیز مورد تأکید بود.

گفتنی است؛ بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با رویکرد تحقق بیانات مقام معظم رهبری در بخش های شعر عمومی دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مرکزی محور بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس هستند

شهدای مرکزی محور بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس هستند