مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-08دانش

2 دانشکده جدید در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی دانشکدگان «تعلیم و تربیت اسلامی» و «مهارت و کارآفرینی» در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی و مهارت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین نشست تخصصی دانشکده های تعلیم و تربیت، به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر محمدعلی نادی خوراسگانی معاون علوم تربیتی و مهارتی و جمعی از رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان های منتخب برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با اشاره به موضوع مدرسه دانشگاه و فعالیت مدارس سما در بدنه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمانی که سند تحول و تعالی دانشگاه را ترسیم می کردیم، به مدرسه دانشگاه رسیدیم و با پرسش مواجه شدیم که چرا دانشگاه، مدرسه دارد؟ این موضوع ذیل بسته ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا معاونت علوم تربیتی و مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است.

این اتفاق تنها یک تغییر نام از معاونت آموزش های عمومی و مهارتی به معاونت علوم تربیتی و مهارتی نیست؛ بلکه یک سیر تکمیلی در تحقق برنامه پنج ساله دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 دانشکده جدید در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی می شود

2 دانشکده جدید در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی می شود