مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-01سياسي

کمبود قاضی در استان بوشهر/ 50 درصد چارت خالی است


رییس کل دادگستری استان بوشهر از کمبود قاضی در استان خبر داد و گفت: علی رغم همه کمبودها و مشکلات ولی اجازه ندادیم مردم با مشکلی مواجه شوند و کارشان به تاخیر بیافتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرانگیز صبح سه شنبه در مراسم افتتاح دادگاه بخش کاکی اظهار داشت: دشمنان تلاش داشتند نام امام حسین (ع) را از بین ببرند ولی آنها نمی دانستند که این نام هیچگاه خاموش نمی شود.

وی بیان کرد: آنها می خواستند مجالس امام حسین (ع) را تحریم کنند ولی همه دیدند که محرم امسال با چه شوری با حضور جوانان برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: راه اندازی دادگاه کاکی از 12 سال پیش در دستور کار قرار گرفته بود و تلاش زیادی صورت گرفت که این مطالبه مردم تحقق پیدا کند و در این راه با مشکلات زیادی نیز مواجه بودیم.

فعالیت 192 قاضی در استان وی افزود: در حال حاضر 192 قاضی در کل استان مشغول به فعالیت هستند و حدود 50 درصد چارت ما خالی است و با کمبود قاضی مواجه هستیم ولی علی رغم همه این مشکلات اجازه ندادیم مردم دچار مشکلی شوند.

مهر انگیز اضافه کرد: مسئولان شهرستان پیگیر تأمین زمین برای احداث ساختمان جدید دادگاه بخش کاکی باشند.

راه اندازی دفتر قضایی در کاکی رییس کل دادگستری استان بوشهر از پیگیری های لازم برای راه اندازی دفتر قضایی در شهر کاکی خبر داد و گفت: برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود قاضی در استان بوشهر/ 50 درصد چارت خالی است

کمبود قاضی در استان بوشهر/ 50 درصد چارت خالی است