مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-09سياسي

راه اندازی 2 موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» در دستور کار است


امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می یابد.

- قائم مقام میراث فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه امیرکبیر و مشروطه باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، علی دارابی در آیین اختتامیه رویداد مشروطه در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: با امید آنکه به زودی شاهد افتتاح رسمی دو موزه معتبر و معظم امیرکبیر و مشروطه باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می یابد.

معاون میراث فرهنگی کشور اظهار کرد: درباره مشروطه، زمینه ها، علل و موجبات شکل گیری آن، اهداف و نتایج و دستاوردهای آن نقش نیروهای داخلی و تأثیر مداخلات بیگانگان در چند روز گذشته به تفصیل مقالات و سخنرانی هایی ارائه شده است که همه قابل استفاده است و جای قدردانی دارد و فرصتی برای بیان آن ها از سوی من نیست.

شما را ارجاع می دهم به ویراست جدید کتاب جریان شناسی سیاسی در ایران از مشروطه تا 1402 تألیف اینجانب که به زودی به چاپ خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» در دستور کار است

راه اندازی 2 موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» در دستور کار است