مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-16سياسي

آسفالت 60 درصد روستاهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در 2 سال گذشته


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از آسفالت 60 درصدی روستاهای حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه و لات در دوسال گذشته خبر داد.

- محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: در 2 سال گذشته با پیگیری های انجام شده 60 درصد روستاهای سه شهرستان حوزه انتخابیه با جذب 6500 تن قیر رایگان آسفالت شد.

زنگنه خاطر نشان کرد: با اختصاص و جذب بیش از 1700 تن قیر رایگان، تقریبا تمامی روستاهای شهرستان مه ولات از نعمت آسفالت معابر برخوردار شده اند.

وی ادامه داد: معابر 12 روستا سال گذشته روکش آسفالت شده و در سال جاری آسفالت معابر 23 روستا در دستور کار قرار گرفته است.

از این تعداد، پیمانکار 13 روستا قیر مصرفی لازم را جذب کرده اند و در حال زیرسازی و آماده سازی برای اجرای آسفالت می باشند و سایر روستاها در حال طی مراحل اداری جذب قیر و اجرای کار خود هستند.

آسفالت حدود 100 درصدی روستاهای شهرستان زاوه محسن زنگنه گفت: در دو سال گذشته با اختصاص و جذب بیش از 2500 تن قیر مصرفی و تهاتری، تقریبا تمامی روستاهای شهرستان زاوه از نعمت آسفالت معابر برخوردار شده اند.

وی افزود: معابر 38 روستا سال گذشته در بخش های سلیمان و مرکزی زاوه روکش آسفالت شده است و در سال جاری روکش آسفالت معابر 27 روستا در دستور کار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت 60 درصد روستاهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در 2 سال گذشته

آسفالت 60 درصد روستاهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در 2 سال گذشته