مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-15اقتصادي

اطلاعاتی در مورد دیزل ژنراتور، برد دیپسی و باتری شارژر دیزل ژنراتور


دستگاه های دیزل ژنراتور ترکیبی از موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی (آلترناتور) هستند که در هر مکانی از جمله ادارات، کارخانجات، صنایع کشاورزی، - دستگاه های دیزل ژنراتور ترکیبی از موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی (آلترناتور) هستند که در هر مکانی از جمله ادارات، کارخانجات، صنایع کشاورزی، بیمارستان، فروشگاه ها و… در توان های اضطراری، دائم یا مداوم در نبود برق شبکه استفاده می گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ماه صنعت انرژی، دیزل ژنراتورها از جمله ابزارهای پشتیبان حیاتی هستند که اغلب به دلیل غیر قابل اعتماد بودن عملکرد شبکه برق و یا رویدادهای طبیعی مانند طوفان که موجب قطعی برق می شوند، مورد استفاده قرار می گیرند.

از این رو، دیزل ژنراتورها به طور گسترده در رویدادهای خارج از منزل، ساخت و سازها، بیمارستان ها، صنایع مهم و موارد اضطراری استفاده می شوند؛ بنابراین، در هنگام خرید دیزل ژنراتور باید به تعدادی از عوامل مانند شرایط آب و هوایی و جغرافیایی، نیازهای برق خاص و بودجه موجود، توجه کرد.

به بیان دیگر دیزل ژنراتور تجهیز بسیار مفید و کاربردی است که با مصرف سوخت دیزل، برق مورد نیاز را تولید می کند.

این تجهیز، معمولاً به عنوان منبع تغذیه پشتیبان در کاربردهای صنعتی، مسکونی و غیره در هنگام قطعی برق و مواقع اضطراری استفاده می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعاتی در مورد دیزل ژنراتور، برد دیپسی و باتری شارژر دیزل ژنراتور

اطلاعاتی در مورد دیزل ژنراتور، برد دیپسی و باتری شارژر دیزل ژنراتور