مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-16بين الملل

تولید آیفون 15 اپل در هند آغاز شد


تولید آیفون 15 که نسل بعدی گوشی پرچمدار شرکت اپل است با هدف کاهش بیشتر شکاف بین تولید در هند و چین، در ایالت تامیل نادو آغاز شده است.

- تولید آیفون 15 که نسل بعدی گوشی پرچمدار شرکت اپل است با هدف کاهش بیشتر شکاف بین تولید در هند و چین، در ایالت تامیل نادو آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: کارخانه گروه فناوری فاکسکان در شهر سریپرمبودور، مشغول آماده سازی است تا چند هفته پس از آغاز ارسال آنها از کارخانه های چین، جدیدترین گوشی های آیفون را تحویل دهد و می خواهد حجم تولید آیفون های جدید در هند را به سرعت افزایش دهد.

شرکت آمریکایی اپل با توجه به تنش ها بین واشنگتن و پکن که تجارت را کمتر قابل پیش بینی کرده است، یک پروژه چند ساله را برای متنوع کردن پایگاه تولید محصولات خود و کاهش اتکا به چین، دنبال می کند.

هند در دوران نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور، تلاش کرده است روابط نزدیک تری با آمریکا بنا کرده و به یک قطب تولید محصولات الکترونیکی، تبدیل شود.

پیش از عرضه آیفون 14، اپل تنها بخشی از گوشی های آیفون را در هند تولید می کرد و روند تولید در این کشور، 6 تا 9 ماه از تولید چین عقب بود.

این تاخیر در سال میلادی گذشته، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرد و اپل تا پایان مارس، هفت درصد از گوشی های آیفون خود را در هند تولید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آیفون 15 اپل در هند آغاز شد

تولید آیفون 15 اپل در هند آغاز شد