مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-22سياسي

توصیه های اژه ای برای پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست فوق العاده شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم، امروز سه شنبه (31 مرداد) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای و با دستور جلسه «تقسیم کار ملی پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی» برگزار شد.

- رییس عدلیه با اشاره به برداشت های مختلفی که ممکن است از برخی مفاد قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس صورت گیرد و همچنین موارد ناظر بر جرم انگاری در قانون مزبور، بر منقّح بودن مصوبات شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست فوق العاده شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم، امروز سه شنبه (31 مرداد) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای و با دستور جلسه تقسیم کار ملی پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی برگزار شد.

رییس قوه قضاییه طی سخنانی در این نشست با اشاره به نعمت مردم سالاری دینی و حضور و مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: در پایان امسال با مشارکت مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ودوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری در دفتر قطور مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی به ثبت خواهد رسید و ان شاء الله برخلاف خواست دشمنان و بدخواهان، انتخاباتی از همه جهات سالم، رقابتی و با امنیت کامل و مشارکت بالای مردم را تجربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های اژه ای برای پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی

توصیه های اژه ای برای پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی