مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 06:402023-08-14سياسي

کاهش آمار طلاق در مازندران


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه کاهش آسیب های اجتماعی در اولویت برنامه های دولت قرار دارد، گفت : در همین راستا آمار ثبت طلاق در استان کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی مازندران اظهار کرد: با راهبری استانداری و تلاش هماهنگ دستگاه های مسؤول مازندران در زمینه طلاق از رتبه اول به جایگاه پنجم رسید که نشانه توفیق برنامه های اجرای مدیریت استان است.

سلگی افزود: رویکرد دولت سیزدهم بر تمرکز مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی این استان برای کنترل آسیب های حوزه اجتماعی است و مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی نیز باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های مهارتی در جامعه برای کنترل آسیب های اجتماعی خواستار مشارکت جدی رسانه های جمعی در این ارتباط شد.

سلگی با اشاره به نقش مشاوره در مقابله با آسیب های اجتماعی از فعالیت موثر واحدهای مداخله در بحران بهزیستی مازندران قدردانی کرد و افزود: با فعالسازی 211مرکز مشاوره رایگان بهزیستی در مازندران میزان شیوع آسیب های اجتماعی بویژه طلاق در استان تحت کنترل قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار طلاق در مازندران

کاهش آمار طلاق در مازندران