مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-22ورزشي

مسابقه هیس طوری به ایستگاه پایانی رسید


مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در پویش کتابخوانی هیس طوری حدود 600 هزار نفر شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسین پور ثانی مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش امروز سه شنبه 31 مردادماه در نشست خبری برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی هیس طوری گفت: پویش هیسطوری به این علت به این نام نامیده شد که تلفیقی از تاریخ استعمار و هیس! کسی متوجه نشود که ما چه کار می کنیم بود.

استعمارگران بسیاری از رویدادها و اتفاقات زمان استعمار را نخواستند که خبری شود یا در تاریخ بماند اما در پویش کتابخوانی هیس طوری هدف آشنایی دانش آموزان با همین وقایع است.

این پویش مربوط به به تاریخ استعمار است.

پورثانی با بیان اینکه در این پویش حدود 600 هزار نفر شرکت کردند؛ گفت: همچنین 106 هزار نفر در این پویش کنش گری فعال داشتند و آثار بسیار زیبای در عرصه عکس و نقاشی به دبیرخانه ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه مراسم پایانی و تقدیر از نفرات برتر در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است؛ گفت: 240 نفر به همایش پایانی دعوت شده اند.

این افراد در اردوگاه باهنر در قالب تیم هایی علاوه بر بازی و ورزش، در کلاس های معرفتی هم شرکت دارند تا علاوه بر اردو از آثار و اماکنی که نشانگر استعمار ایران بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه هیس طوری به ایستگاه پایانی رسید

مسابقه هیس طوری به ایستگاه پایانی رسید