مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-11سياسي

وقتی دستور خودکشی در یک عملیات صادر شد


در عملیات «نصر 7» چون حفظ ارتفاع اصلی بُلفت برای عراق بسیار مهم بود، فرمانده سپاه پنجم عراق با مشاهده فشارهای وارده بر نیروهای تحت امر خود، دستور شدیداللحنی را به فرمانده تیپ 18 پیاده ابلاغ کرد که این فرمان عیناً به رده های پایین تر ابلاغ شد.

- در عملیات نصر 7 چون حفظ ارتفاع اصلی بُلفت برای عراق بسیار مهم بود، فرمانده سپاه پنجم عراق با مشاهده فشارهای وارده بر نیروهای تحت امر خود، دستور شدیداللحنی را به فرمانده تیپ 18 پیاده ابلاغ کرد که این فرمان عیناً به رده های پایین تر ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملیات نصر 7 ساعت 2:30 بامداد 14 مرداد 1366 در غرب سردشت و به منظور تصرف ارتفاع 2349 دوپازا و 2144 بلفت باهدف قطع دید دشمن از منطقه عقبه خودی، در دید و تیر قرار گرفتن عقبه های دشمن در منطقه قلعه دیزه و قطع معابر و محل های تردد ضدانقلاب و با رمز یا فاطمه الزهرا (س) توسط دو لشکر 31 عاشورا و 27 محمد رسول الله (ص) و دو تیپ مستقل 18 الغدیر و 29 نبی اکرم (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا شد.

راوی قرارگاه قدس در یک نتیجه گیری از عملیات در شب اول، نوشته است: در ساعت 2:30 دقیقه بامداد، سه یگان به استعداد 9 گردان در منطقه ای به وسعت 6 کیلومتر از یال صخره ای تا یال بُلفت وارد عمل شده و موفق شدند تا ساعت 8:20 صبح کلیه اهداف خود را که شامل یال صخره ای، یال رابط، یال دوپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دستور خودکشی در یک عملیات صادر شد

وقتی دستور خودکشی در یک عملیات صادر شد