مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 07:252023-07-24سياسي

سه برش از روضه هایی که زندگی می کنیم


روضه‎ هفتگیِ کوچکِ آن خانه نیم ساعت مانده به مغرب با روشن شدن چراغ ها و سماور به دست عمو شروع می شد و یک ساعت بعد از نماز با رفتن آخرین مهمان ها تمام می شد.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: کتاب کآشوب: بیست و سه روایت از روضه هایی که زندگی می کنیم نوشته نفیسه مرشدزاده جمع آوری شده و در نشر اطراف به چاپ رسیده است.

کآشوب روایت های واقعی و مستند از نسبت نسل های متفاوت امروز با واقعه ٔ سال 61 هجری (شهادت مظلومانهٔ امام حسین علیه السلام) است.

اسامی نویسندگان این اثر به این شرح است: حامد آقاجانی، اعظم ایرانشاهی، سیداحمد بطحایی، زهره ترابی، معصومه توکلی، علی جعفرآبادی، مریم السادات حسینی سیرت، احسان حسینی نسب، احسان رضایی، آرش سالاری، محبوبه سربی، هادی سهل آبادی، مهدی شادمانی، علی غبیشاوی، سیدحمیدرضا قادری، مرتضی کاردر، یاسر مالی، محمدحسین محمدی، حمید محمدی محمدی، نفیسه مرشدزاده، محسن حسام مظاهری، سیداکبر موسوی، نرگس ولی بیگی این نویسندگان که شغل و گرایش های مختلف دارند، قرار بوده با لحن توصیفی، نسبتِ شخصی و زیسته ٔ خودشان با مجالس گذشته و امروز را گزارش کنند که البته، همه، دل از دست داده اند و این جا و آن جا، شیفتگی از متن ها بیرون زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه برش از روضه هایی که زندگی می کنیم

سه برش از روضه هایی که زندگی می کنیم