مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-08بين الملل

اقدام بی سابقه استرالیا در استفاده از اصطلاح «اراضی اشغالی فلسطین»


وزیر خارجه استرالیا اعلام کرد که دولتش به کارگیری اصطلاح «اراضی اشغالی فلسطین از جمله در مورد قدس شرقی» را آغاز خواهد کرد.

- اقدام بی سابقه استرالیا در استفاده از اصطلاح اراضی اشغالی فلسطین وزیر خارجه استرالیا اعلام کرد که دولتش به کارگیری اصطلاح اراضی اشغالی فلسطین از جمله در مورد قدس شرقی را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رأی الیوم، وزیر خارجه استرالیا امروز سه شنبه در مقابل پارلمان کشورش اعلام کرد که دولت وی به کارگیری اصطلاح اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی را در تمامی مکاتباتش آغاز خواهد کرد و همچنین بر اساس قانون بین المللی، شهرک های داخل مناطق فلسطینی را غیرقانونی خواهد خواند.

در همین حال، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای از این رخداد مهم در موضع استرالیا که در راستای پایبندی به قانون بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل و در راستای حمایت از تلاش های بین المللی برای احیای روند صلح است، استقبال کرد.

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد که دولت فلسطین همچنان از دولت استرالیا انتظار دارد که در راستای اجرای تصمیمات کنگره حزب حاکم کارگر عمل کند که از دولت خواسته بود کشور فلسطین را بدون تاخیر یا تردید به رسمیت بشناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام بی سابقه استرالیا در استفاده از اصطلاح «اراضی اشغالی فلسطین»

اقدام بی سابقه استرالیا در استفاده از اصطلاح «اراضی اشغالی فلسطین»