مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-12سياسي

شاخص های فرهنگی فارس اولویت بندی شود


شاخص های فرهنگی استان باید برای احصای مسائل و رفع آنها باید اولویت گذاری شود تا مشخص شود در زمان حاضر کدام مورد نیازمند برنامه ریزی و اقدام شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس تاکید کرد: شاخص های فرهنگی استان باید برای احصای مسائل و رفع آنها باید اولویت گذاری شود تا مشخص شود در زمان حاضر کدام مورد نیازمند برنامه ریزی و اقدام شود.

محمدهادی ایمانیه شنبه 21 مرداد در جلسه شورای فرهنگی عمومی فارس بیان کرد: شاخص های فرهنگی استان باید برای احصاء مسائل و رفع آنها باید اولویت گذاری شود تا مشخص شود در زمان حاضر کدام مورد نیازمند برنامه ریزی و اقدام شود.

او ادامه داد: پس از این اولویت بندی، باید شیوه های احصا اطلاعات مانند افکار سنجی و دریافت از دستگاه ها مشخص شود و پس از بحث و بررسی نسبت به رفع مسائل هم اندیشی و اقدامات مرتبط از دستگاه ها مطالبه شود.

استاندار فارس عنوان کرد: پیش از برگزاری نشست های شورای فرهنگ عمومی باید نشست هایی در زیر کمیته های متعدد برگزار و مباحث بررسی و چکش کاری شود تا نتیجه پخته آن به این شورا ارائه شود.

ایمانیه همچنین با تاکید بر تولید محتوای فرهنگی موثر در این استان، گفت: دستگاه های فرهنگی باید در این زمینه با رویکرد هم افزایی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های فرهنگی فارس اولویت بندی شود

شاخص های فرهنگی فارس اولویت بندی شود