مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:252023-07-24سياسي

مشاور امنیت ملی هند: از ظرفیت های خود برای عضویت ایران در بریکس استفاده می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «آجیت دوآل» مشاور امنیت ملی هند امروز (دوشنبه) دوم مرداد ماه و در حاشیه نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشور های عضو و دوست بریکس در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی با علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

- مشاور امنیت ملی هند در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی ضمن تأکید بر اهمیت عضویت رسمی ایران در بریکس گفت: هند از همه ظرفیت های خود برای فراهم کردن بستر های عضویت ایران در بریکس استفاده خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آجیت دوآل مشاور امنیت ملی هند امروز (دوشنبه) دوم مرداد ماه و در حاشیه نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشور های عضو و دوست بریکس در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی با علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار احمدیان با اشاره به روابط تاریخی و مشترکات متعدد فرهنگی و تمدنی که پیوند دهنده ملت های دو کشور بوده و موجب شده مناسبات ایران و هند همواره در سطح بسیار خوبی قرار داشته باشد، گفت: جمهوری اسلامی ایران از بالندگی هند به عنوان یک قدرت نوظهور و یک اقتصاد بزرگ در عرصه جهانی مبتنی بر چند جانبه گرایی استقبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت ملی هند: از ظرفیت های خود برای عضویت ایران در بریکس استفاده می کنیم

مشاور امنیت ملی هند: از ظرفیت های خود برای عضویت ایران در بریکس استفاده می کنیم