مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-24سياسي

نامه جمعی از علما و روحانیون به قالیباف با موضوع حجاب


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از لوایحی که این روز ها بررسی ابعاد مختلف آن در دستور کار نمایندگان و تعدادی از کمیسیون های مجلس شورای اسلامی قرار دارد، - رییس مجلس اخیرا ابراز امیدواری کرده که لایحه عفاف و حجاب در ایام محرم و صفر نهایی شود، بر همین اساس جمعی از علما و روحانیون طی نامه ای به قالیباف ضمن درخواست برای تدوین و تصویب قانونی جامع در این باره، پیشنهادات خود را هم ارائه کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از لوایحی که این روز ها بررسی ابعاد مختلف آن در دستور کار نمایندگان و تعدادی از کمیسیون های مجلس شورای اسلامی قرار دارد، لایحه ای درباره عفاف و حجاب است.

لایحه ای که با توجه به ابزار امیدواری اخیر رییس مجلس احتمالا در ماه محرم و صفر تکلیف آن مشخص می شود.

نشست های رییس مجلس با کارشناسان درباره لایحه حجاب لایحه عفاف و حجاب توسط قوه قضاییه تدوین شده و بعد از تایید در دولت به مجلس ارسال شد.

این لایحه جدا از کمیسیون های مرتبط، در چندین جلسه هم که رییس مجلس با کارشناسان حوزه های مختلف داشت، مورد بررسی قرار گرفته است.

قالیباف اخیرا در جلسه علنی مجلس درباره تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب و ضمن تاکید بر اهمیت لایحه می گوید: براساس گزارش کمیسیون فرهنگی 31 دستگاه به وظایف قانونی خود درباره حجاب و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جمعی از علما و روحانیون به قالیباف با موضوع حجاب

نامه جمعی از علما و روحانیون به قالیباف با موضوع حجاب