مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-24سياسي

کهریزک پذیرای نذورات خیرین در ایام عزاداری سید الشهدا (ع)


همانند سالهای گذشته، آسایشگاه کهریزک میزبان عزاداران سید الشهدا (ع) و یاران با وفایش خواهد بود و نیکوکاران ارجمند می توانند نذورات خود را به صورت نقدی و یا در قالب مواد غذایی خام به مؤسسه خیریه کهریزک اهدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، هر ساله نیکوکاران بسیاری در ایام عزاداری سید الشهدا (ع)، در آسایشگاه خیریه کهریزک حضور می یابند و ضمن شرکت در مراسم سوگواری سومین امام شیعیان، نذورات خود را نیز ادا می کنند.

امسال نیز از اولین روز ماه محرم، مراسم سوگواری با حضور توانخواهان و مردم خیر اندیش در آسایشگاه کهریزک برگزار می شود و خیرین ارجمند می توانند با اهدا مواد غذایی خام و یا پرداخت مبالغ نذورات به صورت نقدی به آسایشگاه خیریه کهریزک، ضمن ادا نمودن نذورات خود در ایام ماه محرم، 3200 نفر سالمند ، معلول، بیمار ام اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اتیسم موسسه خیریه کهریزک را یاری نمایند.

لذا نیکوکاران گرامی جهت پرداخت کمک های نقدی و یا اهدای نذورات به صورت مواد غذایی خام، می توانند از طریق راه های مجازی، موسسه خیریه کهریزک را یاری کنند و با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.

kahrizakcharity.

com درباره نحوه پرداخت غیر حضوری نذورات اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به توانخواهان کهریزک داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهریزک پذیرای نذورات خیرین در ایام عزاداری سید الشهدا (ع)

کهریزک پذیرای نذورات خیرین در ایام عزاداری سید الشهدا (ع)