مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 07:352023-07-24سياسي

صدور مجوز تبدیل به احسن 37 روستای موقوفه ملایر


با تدبیر نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مجوز تبدیل به احسن 37 روستای موقوفه شهرستان ملایر صادر شد.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر گفت: با تدبیر نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مجوز تبدیل به احسن 37 روستای موقوفه شهرستان ملایر صادر شد.

سلمان اسماعیلی اظهار کرد: براساس مجوز صادره، مقرر شد آن دسته از پلاک های مشمولی که در تصرف متصرفان یا اجاره مستأجران است و میزان سهام موقوفه در پلاک های یاد شده، کمتر از یک دانگ است، از این پس با درنظر گرفتن مصلحت و غبطه وقف و با رعایت جهات شرعی و قانونی، پس از ارزیابی سهم وقف توسط کارشناس رسمی دادگستری واجد صلاحیت، به صورت طلق(غیروقفی) و دریافت ثمن وقف با 10 درصد بالاتر از نظریه کارشناس ارزیاب برای تمام کاربری ها، تبدیل به احسن و نسبت به خرید رقبات جایگزین با رعایت ضوابط جاری و ابلاغی اقدام شود.

اسماعیلی تبدیل به احسن روستاهای وقفی شهرستان ملایر را فرصتی استثنایی برای تعیین تکلیف اراضی موقوفه دانست که با هدف مرتفع ساختن نیازهای مردم اجرایی می شود و تأکید کرد: برای اجرای این طرح مهم، نیازمند همکاری همه جانبه روستاییان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه ملایر، تبدیل به احسن کردن در اصطلاح فقهی و حقوقی و براساس تعریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز تبدیل به احسن 37 روستای موقوفه ملایر

صدور مجوز تبدیل به احسن 37 روستای موقوفه ملایر