مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-16سياسي

کاروانسرای میامی به بخش خصوصی واگذار می شود


فرماندار میامی با بیان اینکه کاروانسرای شاه عباسی این شهر 40 سال رها و سرمایه گذاری برای آن ورود نمی کند، گفت: مقرر شد این بنا قیمت گذاری و برای سرمایه گذاری به بخش خصوصی واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری صبح چهارشنبه در مراسمی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی یکی از اماکن گردشگری میامی ضمن بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری یکی از مهمترین رویکردهایی است که امسال با کمک رسانه ها باید به آن دست یابیم، ابراز کرد: رسانه ها در امید آفرینی که از ارکان مشارکت بالا محسوب می شود، نقش دارند.

وی با بیان اینکه نقش رسانه ها در حضور پرشور مردم در انتخابات بسیار بی بدیل است، افزود: رسانه ها غیرتمندانه پای کار هستند و با اطلاع رسانی اقداماتی که صورت گرفته، توانسته اند نقش مهمی در امید آفرینی مردم داشته باشند.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه بخش اعظم جمعیت شهرستان ساکن روستا هستند، بیان کرد: درصد قابل توجهی از مردم در روستاها به واسطه عدم اطلاع رسانی بیمه نیستند لذا این یکی از مهمترین کارکردهای رسانه ها در عصر امروز است.

آشوری از برگزاری جلسات با مدیرکل بیمه روستایی استان سمنان برای رفع مشکل مردم شهرستان میامی خبر داد و بیان کرد: مشکلات بیمه روستاییان شهرستان میامی مطرح و مصوب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای میامی به بخش خصوصی واگذار می شود

کاروانسرای میامی به بخش خصوصی واگذار می شود