مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-14سياسي

آقای مسئول قرار نیست تو به خبرنگار وظایفش را یاد بدهی! 


روز خبرنگار نه تبریکش دلنشین است نه پیام های تبریک آن؛ وقتی مسئولان در نقش معلم روزنامه نگاری ضمن تشریح وظایف «خبرنگار خوب» لیستی از توقعات شان را ردیف می کنند.

- آقای مسئول قرار نیست تو به خبرنگار وظایفش را یاد بدهی!  روز خبرنگار نه تبریکش دلنشین است نه پیام های تبریک آن؛ وقتی مسئولان در نقش معلم روزنامه نگاری ضمن تشریح وظایف خبرنگار خوب لیستی از توقعات شان را ردیف می کنند.

عصر ایران؛ یادداشت میهمان؛ محمد فیروزی - بررسی محتوای پیام تبریک روز خبرنگار از سوی بسیاری مسئولان نشان می دهد که آنها توقعات بیجایی از اهالی این صنف دارند.

  این مطلب به بهانه روز خبرنگار نوشته شده، روزی که بیشتر از گرامیداشت به یک جشن مقامات دولتی با اعطای هدایایی بعضا توهین آمیز به قشر خبرنگاران تبدیل شده است؛ راستش ایده نام گذاری روز خبرنگار (17 مرداد) به دلیل شهادت ناجوانمردانه شهید محمود صارمی توسط طالبان افغانستان و ورود آن به تقویم ایرانی را می پسندم اما نمی دانم چرا باید سالروز مرگ وی را عوض گرامیداشت فعالیت و تلاش صنف خبرنگاران، تبریک بگوییم.

چون مرگ یک نفر و مسیر هم قطاران و هم صنف هایش را می توان گرامی و بزرگ داشت اما تبریک گفتن ماجرا را شبیه به یک جشن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای مسئول قرار نیست تو به خبرنگار وظایفش را یاد بدهی! 

آقای مسئول قرار نیست تو به خبرنگار وظایفش را یاد بدهی!