مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:562023-08-22سياسي

مسجد، کانونی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام مجتبی کوچک زاده، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجداستان اصفهان در روز جهانی مسجد در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: در استان اصفهان نزدیک به 6 هزار مسجد وجود دارد که نیمی از آن در شهرستان ها واقع است و در شهر اصفهان حدود 1,300 مسجد است که در برخی هر سه وقت و برخی متناسب با مسجد دو نوبت صبح و ظهر نماز جماعت برگزار می شود.

وی در ادامه گفت:همه مساجد ما آباد و فعال نیستند، هر کدام مشکلات مربوط به خودشان را دارند، مساجد ما پناهگاه امن هستند، فردی که به مسجد پناه ببرد کم تر در معرض آفات جامعه قرار می گیرد، و خوب است، در زمان حیات اموالمان را برای ساخت مسجد و امورات مسجدهزینه کنیم.

کوچک زاده با اشاره به پیام هرساله مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز گفت: شهرک های های جدیدی که در دست ساخت است، اول باید مسجد آن شهرک بنا شود و بعد ساختمان های دیگر حول محور مسجد ساخته شود، متاسفانه امروزه این مورد جدی گرفته نشده است و نتیجه آن این است که مجتمع های مسکونی با جمعیت زیاد فاقد مسجد هستند و مردم با جمع آوری مبالغی اقدام به ساخت مسجد کوچکی  می کنند.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجداستان اصفهان گفت: وظیفه متولیان مساجد، پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه است، مساجد باید مکانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد، کانونی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

مسجد، کانونی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی