مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-14اقتصادي

780 مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی گلستان خانه دار می شوند


معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان از خانه دار شدن 780 مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر دوشنبه داوود خسروی در جمع خبرنگاران استان از اجرای تفاهم نامه کشوری ساخت 10 هزار واحد مسکونی روستایی برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در کشور خبر داد و اظهار کرد: سهم استان گلستان در این تفاهم نامه 780 واحد مسکونی است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه به هر یکی از مددجویان معرفی شده توسط سازمان بهزیستی استان مبلغ 200 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله و مبلغ 100 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گلستان گفت: با مشارکت و مساعدت بهزیستی استان، تا کنون 400 مددجوی واجد شرایط شناسایی و به بنیاد بنیاد مسکن استان معرفی شده اند.

وی همچنین از پرداخت کمک بلاعوض تا سقف 100 میلیون تومان به مددجویانی که در سنوات قبل از تسهیلات مسکن روستایی بنیاد مسکن استفاده کرده اند اما موفق به تکمیل خانه های خود نشده اند خبر داد خسروی از مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن فرسوده و نیمه تمام خواست جهت بهره مندی از این فرصت استثنایی هر چه سریع تر به بنیاد مسکن شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

780 مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی گلستان خانه دار می شوند

780 مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی گلستان خانه دار می شوند