مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-22سياسي

عملیات اجرایی 3 بوم گردی در گلستان آغاز شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان: ،هم زمان با هفته دولت در استان، عملیات اجرایی 3 بوم گردی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان: محمد جواد ساوری در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات اجرایی 3 بوم گردی، هم زمان با هفته دولت در گلستان خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته اول شهریورماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به نامه هفته دولت نام گذاری شده است، بهانه خوبی برای ارائه دستاوردها و عملکرد مجموعه دولت مردمی و عدالت محور به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال جاری تعداد سه پروژه اقامتگاه بوم گردی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 180 میلیارد ریال در شهرستان های گرگان، بندر گز و مراوه تپه کلنگ زنی خواهد شد و این  پروژه ها که در مناطق روستایی اجرایی می شود پس از افتتاح و بهره برداری زمینه اشتغال حدود 20 نفر را فراهم می سازد.

  گفتنی است با نگاه ویژه دولت مردمی به ایجاد اشتغال پایدار روستایی-عشایری، ایجاد اقامتگاه های بوم گردی به عنوان شکل دهنده زنجیره ای از مشاغل در روستاها به صورت ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 3 بوم گردی در گلستان آغاز شد

عملیات اجرایی 3 بوم گردی در گلستان آغاز شد