مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:412023-08-05اقتصادي

پیشنهاد ارائه زمین به هر ایرانی متقاضی زندگی در جزیره ابوموسی


ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال درباره اختصاص زمین به هر ایرانی در جزایر ابوموسی گفت: پیشنهاداتی در این زمینه داده شده و قرار بر این است که حذف برخی از شرایط از جمله فرم ج به تصویب برسد و با این شرایط به هر ایرانی که متقاضی زندگی در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، ارسلان مالکی در نشست خبری امروز در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان با بیان اینکه ساخت 4 میلیون مسکن در چهار سال نیاز به زیرساخت و ارتباط بین سازندگان و تولیدکنندگان دارد و باید این ارتباطات بین بخش خصوصی و دولت برقرار شود .

وی با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری های نوین در صنعت ساختمان تاکید کرد : در حال حاضر از 7 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور، کمتر از یک درصد از آنها در حوزه ساختمان ورود کرده اند و باید این سهم بیشتر شود.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه سرعت در ساخت و ساز شاخص بسیار مهمی است، ادامه داد: با انباشت تقاضا برای مسکن مواجه هستم و این انباشت در حوزه بسیار مهم است.

تمام مطالعات نشان می دهد که در سال های گذشته عقب ماندگی در ساخت داشتیم.

همچنین بحث قیمت تمام شده از دیگر شاخص های بسیار مهم در پروژه های ساخت و ساز است از این رو با در نظر گرفتن دو شاخص قیمت تمام شده و فناوری های نوین باید بتوانیم محصولی را بسازیم که با استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ارائه زمین به هر ایرانی متقاضی زندگی در جزیره ابوموسی

پیشنهاد ارائه زمین به هر ایرانی متقاضی زندگی در جزیره ابوموسی