مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-11ورزشي

شکست ایران برابر اسلوونی/ پایان رقابت ها با عنوان شانزدهمی جهان


تیم هندبال نوجوانان ایران آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را برابر اسلوونی شکست خورد تا به عنوان شانزدهمی این مسابقات بسنده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آخرین مسابقه تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران در دهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان که در کرواسی در جریان است عصر امروز جمعه 20 مردادماه با رویارویی شاگردان رحیمی زاد و تیم اسلوونی پیگیری شد.

در این دیدار تیم هندبال نوجوانان کشورمان با نتیجه 30 بر 22 مقابل تیم اسلوونی مغلوب شد و با کسب عنوان شانزدهمی این جام به کار خود پایان داد.

تیم هندبال نوجوانان پسر ایران پس از سیزده سال غیبت در رقابت های قهرمانی جهان با نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، جواز حضور در دیدارهای جهانی را کسب کرد.

هندبالیست زیر 19 سال کشورمان در مرحله مقدماتی در گروه H با تیم های سوئد، جزایر فارو و بروندی همگروه بود که توانست علی رغم تمام پیش بینی ها سوئد نایب قهرمان اروپا را در یک بازی تماشایی متوقف کرده و به نتیجه تساوی برابر این تیم مدعی برسند به طوریکه این نتیجه تساوی بازتاب های بسیاری در سایت های خبری اروپایی داشته و سایت فدراسیون جهانی هندبال نیز در گزارشی به این تساوی پرداخت.

شاگردان رحیمی زاده سپس تیم جزایر فارو صاحب سبک را شکست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست ایران برابر اسلوونی/ پایان رقابت ها با عنوان شانزدهمی جهان

شکست ایران برابر اسلوونی/ پایان رقابت ها با عنوان شانزدهمی جهان