مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-13فرهنگي

سرنوشت دوره پانزدهم جشنواره فیلم رضوی چه می شود؟


سعید نجاتی کارگردان سینمای کوتاه و دبیر چهاردهمین جشنواره فیلم رضوی به ارایه توضیحاتی درباره دوره پیش روی این رویداد پرداخت.

- سعید نجاتی نویسنده و فیلمساز در گفتگو با خبرنگار مهر به مهم ترین اتفاقات دوره چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی که دبیری اش را برعهده داشت و سرنوشت این رویداد بعد از آن دوره اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر شاهد برگزاری جشنواره های مختلفی در سینمای ایران هستیم که این رویدادها به ویژه برای سینمای کوتاه اهمیت زیادی دارند.

چراکه علاوه بر ایجاد امکان دیده شدن فیلم های کوتاه که بستری برای اکران آنها نیست، رقابت سازی کرده و به تبع می توانند در این فضای رقابتی به ارتقای کیفیت فیلم های کوتاه منجر شوند.

وی افزود: جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی جشنواره منتسب به امام رضا (ع) است.

وقتی در دوره چهاردهم این رویداد آقای علی ثابت نیا معاون هنری بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع) من را برای دبیری جشنواره دعوت به همکاری کردند هیچکدام فکر نمی کردیم به یکباره با دوران مواجه بودیم اما تلاش های زیادی داشتیم تا این رویداد با تمامی استانداردهای یک جشنواره سینمایی در حد بضاعتمان برگزار شود.

نجاتی عنوان کرد: انصافاً در آن زمان کمک و حمایت های زیادی توسط استاندار وقت گلستان، آقای یازرلو معاون سینمایی، خانم کشمیری مدیر وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت دوره پانزدهم جشنواره فیلم رضوی چه می شود؟

سرنوشت دوره پانزدهم جشنواره فیلم رضوی چه می شود؟