مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:312023-08-21حوادث

سومین حریق در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان مهار شد


منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت 11 صبح امروز حادثه حریق در شرکت حایرفوم واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله عوامل آتش نشانی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند، گفت: 7 اکیپ آتش نشانی از شهرهای اصفهان، شاهین شهر، شهرک صنعتی مورچه خورت و شهرک های صنعتی اطراف و 2 تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

شیشه فروش با بیان اینکه در مدت 45 دقیقه آتش مهار شد و از سرایت به واحدهای دیگر جلوگیری شد، افزود: 9 نفر به علت گازگرفتگی دچار عارضه تنفسی شدند که توسط اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه خساراتی به انبار شرکت وارد شد، بیان کرد: این سومین حادثه حریق در شهرک صنعتی مورچه خورت و دوازدهمین حریقی است که از اول سال تاکنون در واحدهای صنعتی استان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: با توجه به استقرار واحدهای پر خطر نظیر الیاف و فوم در شهرک صنعتی، ضرورت دارد شهرک صنعتی مورچه خورت به صورت ویژه نسبت به تقویت امکانات امدادی و اطفای حریق و ارزیابی های ایمنی از تمام واحدها اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین حریق در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان مهار شد

سومین حریق در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان مهار شد