مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-09بين الملل

گالانت با پرسه زنی در مرزهای شمالی: لبنان را به «عصر حجر» بازمی گردانیم!


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه توهمات خود در قبال حزب الله لبنان و در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر نگرانی محافل رسانه ای، سیاسی و نظامی این رژیم نسبت به قدرت این جنبش در جنگ احتمالی آینده، - گالانت با پرسه زنی در مرزهای شمالی: لبنان را به عصر حجر بازمی گردانیم! وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه توهمات خود در قبال حزب الله لبنان و در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر نگرانی محافل رسانه ای، سیاسی و نظامی این رژیم نسبت به قدرت این جنبش در جنگ احتمالی آینده، مدعی بازگرداندن لبنان به عصر حجر در صورت وقوع جنگ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از مناطق مرزی میان اراضی اشغالی و لبنان به لفاظی علیه حزب الله و لبنان پرداخت.

وی با چشم پوشی از واقعیت از دست رفتن توان بازدارندگی ارتش رژیم اشغالگر در مقابل مقاومت در منطقه، مدعی شد که رژیم صهیونیستی آماده خواهد بود تا به تمامی مواضع حزب الله حمله کند و در صورت حمله به سرزمین های اشغالی لبنان را به عصر حجر بازگرداند! گالانت در ادامه تلاش مقامات رژیم صهیونیستی برای جوسازی علیه حزب الله و متهم کردن آن به تلاش برای حمله به اراضی اشغالی، خطاب به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله مدعی شد: اشتباه نکنید، در گذشته اشتباهاتی را مرتکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالانت با پرسه زنی در مرزهای شمالی: لبنان را به «عصر حجر» بازمی گردانیم!

گالانت با پرسه زنی در مرزهای شمالی: لبنان را به «عصر حجر» بازمی گردانیم!