مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:152023-07-29اقتصادي

عبور از شرایط بحران آب، نیازمند آگاهی بخشی به مردم است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: عبور از شرایط بحران آب، نیازمند اطلاع رسانی دقیق و آگاهی بخشی به مردم است و مشترکان باید از وضعیت موجود آب و مشکلات و چالش های این حوزه و وضعیت بارش های سالانه و سفره های آب زیرزمینی آگاه شوند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: عبور از شرایط بحران آب، نیازمند اطلاع رسانی دقیق و آگاهی بخشی به مردم است و مشترکان باید از وضعیت موجود آب و مشکلات و چالش های این حوزه و وضعیت بارش های سالانه و سفره های آب زیرزمینی آگاه شوند.

محمدرضا اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: واحد روابط عمومی و آموزش همگانی باید مردم را از بحران کم آبی کنونی آگاه کند تا برای گذر از این بحران، نهایت همکاری و مساعدت را در بخش مدیریت مصرف بهینه داشته باشند.

وی افزود: رفع موانع موجود در اجرای طرح های آب رسانی، بررسی و پایش وضعیت تأمین و توزیع آب روستاها، اطمینان از آماده بودن شرایط خدمت رسانی به مردم، میزان وضعیت تأمین آب، اطمینان از کیفیت مطلوب و بهداشتی آب آشامیدنی از جمله اولویت های فعلی است.

اسدی تصریح کرد: لزوم ادامه حفر چاه، تجهیز چاه های موردنیاز و تکمیل خطوط انتقال به منظور آب رسانی سریع به مشترکان در تابستان پیش رو از دیگر اقدام های پیشگیرانه برای تأمین آب آشامیدنی و گذر از پیک بار تابستان باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از شرایط بحران آب، نیازمند آگاهی بخشی به مردم است

عبور از شرایط بحران آب، نیازمند آگاهی بخشی به مردم است