مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-19سياسي

دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در بیرجند برپا می شود


سرپرست معاونت فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برپایی دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در مرکز استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برپایی دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در مرکز استان خبر داد.

مصطفی شفایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی، دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی از 29 مرداد در بیرجند برپا می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف فرهنگ سازی حمایت از تولید داخلی و همچنین تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی با تاکید بر نگاره های هویت بخشی بومی با طرح های بومی و نگاره های هویت استان برگزار می شود، تصریح کرد: این نمایشگاه تا سوم شهریور در بیرجند محل بازارچه صنایع دستی استان در فرهنگسرای شهر بیرجند برپا می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام نوشت افزار و اقلام فرهنگی مورد نیاز دانش آموزان در این نمایشگاه عرضه خواهد شد، یادآور شد: این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در بیرجند برپا می شود

دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در بیرجند برپا می شود