مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-14سياسي

حمله تروریستی به شاهچراغ نشان از عمق دشمنی جریان تکفیری است


سرطایفه ایل سیاهانی در سیستان و بلوچستان گفت: حمله تروریستی به حرم احمد ابن موسی علیه السلام بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان را علیه مقدسات اسلامی نشان داد.

- سردار حاجی احمدرضا سیاهانی در گفتگو با و با، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در شیراز، اظهار کرد: این جنایت هولناک نشان داد که دشمنان ما برای دستیابی به اهداف شوم خود حاضرند پلیدترین کارها را همچون به رگبار بستن زائرین بی دفاع حرم مطهر احمد ابن موسی علیه السلام انجام دهند تا عزت، اقتدار و امنیت ایران را زیر سوال ببرند.

وی با محکومیت شدید این جنایت بزدلانه به حامیان و طرفداران پشت صحنه آن، افزود: ملت بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران توطئه اخیر دشمن را همچون گذشته خنثی کرده و عاملین این جنایت را به سزای اعمال ننگین خود خواهند رساند.

سر طایفه ایل سیاهانی در سیستان و بلوچستان از مقامات امنیتی خواهان پیگیری دقیق، برخورد قاطع و دستگیری عاملان این حادثه تروریستی شد.

این سر طایفه تأکید کرد: حادثه تأسف بار و غم انگیز حمله تروریستی به حرم احمد ابن موسی علیه السلام بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان را علیه مقدسات اسلامی نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تروریستی به شاهچراغ نشان از عمق دشمنی جریان تکفیری است

حمله تروریستی به شاهچراغ نشان از عمق دشمنی جریان تکفیری است