مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-21سياسي

وزیر ارتباطات با وزیر خارجه مالزی دیدار کرد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و مالزی با وزیر خارجه مالزی در تهران دیدار کرد.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و مالزی با وزیر خارجه مالزی در تهران دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در قامت رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و مالزی، پیش از ظهر امروز (دوشنبه 29 مرداد 1402) با زامبری عبدالقدیر، وزیر خارجه مالزی دیدار کرد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و مالزی را برعهده دارد و راهبری روابط اقتصادی دو کشور و برای برگزاری نهمین نشست کمیسیون مشترک دو کشور را دنبال می کند.

در چند سال گذشته، برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین دو کشور به تعویق افتاده بود که از ابتدای دولت سیزدهم و در قالب سیاست دیپلماسی فعال با کشورهای همسو و پیگیری های وزارت ارتباطات و وزارت امور خارجه، روابط دو کشور به ریل توسعه برگشت و به زودی مقدمات برگزاری نهمین نشست کمیسیون مشترک دو کشور برگزار خواهد شد.

دیدار امروز رییس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و مالزی با وزیر خارجه مالزی در چارچوب پیگیری های توسعه مناسبات و روابط اقتصادی و هماهنگی برگزاری نهمین نشست کمیسیون مشترک دو کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات با وزیر خارجه مالزی دیدار کرد

وزیر ارتباطات با وزیر خارجه مالزی دیدار کرد