مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 02:252023-07-23ورزشي

استخدام ورزشکاران در شرکت ها بسیار ارزشمند است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: استخدام ورزشکاران کار ارزشمندی است، در خوزستان غول های صنعتی بزرگ بسیار است که باید این کارها را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالرضا حاجتی شامگاه یکشنبه در آیین استخدام قهرمانان کشتی خوزستان و تشکیل تیم کشتی فرنگی گروه ملی صنعتی فولاد ایران اظهار کرد: نماد ما ایرانی ها پهلوانی است، قهرمانانی امثال عبدولی که برای خوزستان و کشور افتخار آفرینی کرده اند، نماد ما هستند.

وی افزود: حمید بنی تمیم جوانی مدیرکل ورزش و جوانان استان است که روزهای اول کار می گفتیم شاید نتواند از عهده کار برآید اما وی با اخلاق مداری و صداقت در کارش سبب شد اتفاقات بسیار بزرگی در خوزستان رقم بخورد، لذا اعتماد کردن به وی باعث شد کارهای به یاد ماندنی در استان اتفاق بیفتد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: دست تمام اشخاصی که به کمک ورزش کشتی خوزستان آمده اند را به گرمی می فشارم.

سردار حاجتی با بیان اینکه روزی دشمن آمده بود تا خوزستان را از ما بگیرد، تصریح کرد: صدام در کوچه و پس کوچه ها نوشته بود آمده ایم که بمانیم اما امثال بهنام محمدی ها، برون ها و جهان آراها که باید از آنها یاد کنیم قهرمانانی بودند که نگذاشتند این اتفاق بیفتد؛ این قهرمانی امروز به دست شما افتاده، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام ورزشکاران در شرکت ها بسیار ارزشمند است

استخدام ورزشکاران در شرکت ها بسیار ارزشمند است