مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:432023-08-13سياسي

شرایط گذر از مشارکت مردمی به سمت مشارکت اجتماعی فراهم شده است


با وجود مراکز نیکوکاری، تداخلی در شناسایی و ارائه خدمات به محرومین بوجود نمی آید و شرایط گذر از مشارکت مردمی به سمت مشارکت اجتماعی فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حمایت مردم و مشارکت آنها در راستای کمک به نیازمندان است، ادامه داد: تمامی آنچه با عنوان بازنگری در دستورالعمل ها، ساختارها، چابک سازی و نحوه استفاده از نیروی انسانی مطرح شده است بر مبنای توجه به مردم و مردمی تر شدن این نهاد است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور گفت: اگر امروز ما در فکر و اندیشه تحقق عدالت اجتماعی هستیم و آن را به عنوان ستون برپایی نظام می دانیم و باید این امر در تعامل ما نیز مشهود بوده و این فعالیت های خیرخواهانه باید در راستای تحقق کامل اهداف نظام جمهوری اسلامی باشد.

خاکسار قهرودی افزود: تک تک حرکت های خیرخواهانه و اجتماعی از انجام فعالیت های خیرخواهانه روحیه بخش بوده و نشان می دهد که مردم به مسئولیت اجتماعی خود واقف هستند و همه باید تلاش کنند که در جامعه احساس شود کار متکامل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شبکه قوی و مردمی موسسات خیریه باید در یک تعامل پیوسته در تقویت نظام اسلامی بکوشد و حرکت خیرخواهانه علاوه بر تامین هزینه های بخشی، موجب رشد و تعالی انسان شده و در قالب یک شبکه محکم باید تار و پود نظام را تقویت کند، افزود: با وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط گذر از مشارکت مردمی به سمت مشارکت اجتماعی فراهم شده است

شرایط گذر از مشارکت مردمی به سمت مشارکت اجتماعی فراهم شده است