مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-10سياسي

رسانه ها امید آفرینی را به جامعه تزریق کنند


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بیرجند از رسانه ها خواست تا از اقدامات مختلفی که در طول سال در حوزه های مختلف شهرستان صورت می گیرد با انتشار اخبار و گزارشات منعکس کرده و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هومر شکری، معاون برنامه ریزی  و توسعه فرمانداری بیرجند ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهارداشت: تاکیدات رهبری به عنوان دیدبان انقلاب بر امیدآفرینی است.

وی تصریح کرد: پوشش اخبار رسانه ای برای امیدآفرینی آنچنان که باید باشد نبوده و متاسفانه نتوانسته ایم به اندازه هجمه های دشمن که قصد دارد دستاوردهای کشور را وارونه نشان دهد در این عرصه موفق عمل کنیم معاون برنامه ریزی  و توسعه فرمانداری بیرجند با بیان اینکه جهاد تبیین فریضه فوری و قطعی است، یادآور شد: رسانه ها سربازان جبهه جهاد تبیین هستند که باید در این زمینه تلاش کنند.

شکری از رسانه ها خواست تا از اقدامات مختلفی که در طول سال در حوزه های مختلف شهرستان صورت می گیرد در انتشار اخبار و گزارشات مختلف اقدام کنند و افزود: بیان این اقدامات خود موجب تزریق امیدآفرینی به جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات این دوره از مجلس قرار داریم، گفت: رسانه ها باید در افزایش میزان مشارکت مردم فعالیت بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها امید آفرینی را به جامعه تزریق کنند

رسانه ها امید آفرینی را به جامعه تزریق کنند