مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 19:102023-07-26سياسي

محوز فعالیت یک تشکل دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی لغو شد


دبیرخانه هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی از لغو مجوز فعالیت انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش این دانشگاه خبر داد.

- دبیرخانه هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی از لغو مجوز فعالیت انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن توضیح دبیرخانه هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی آمده است: هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه در مصوبه جلسه 10تیرماه 1402، با توجه به ملاحظات زیر و بر اساس بند 2 ماده 18 دستورالعمل اجرایی آیین نامه تشکل های اسلامی دانشگاهیان، مجوز فعالیت تشکل انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش دانشگاه علامه طباطبایی را لغو کرد.

عدم پایبندی اعضا به مفاد اساسنامه انجمن، بویژه عدم برگزاری انتخابات سالانه در دو سال پی در پی و نیز برگزاری آخرین انتخابات در مورخ 16 تا 17 شهریور 1401 برخلاف ضوابط اجرایی اساسنامه انجمن متبوع، که با مشارکت بسیار حداقلی دانشجویان برگزار شد، به گونه ای که عملا فقط کاندیداها به خودشان رای دادند و صرفا 42 دانشجو از 99 عضو در انتخابات شرکت کردند.

این در حالی است که مطابق اساسنامه آن انجمن، حد نصاب لازم برای برگزاری انتخابات در هر دانشکده حداقل 30 نفر تعیین شده است؛ یعنی برای برگزاری انتخابات در 5 دانشکده از 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوز فعالیت یک تشکل دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی لغو شد

محوز فعالیت یک تشکل دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی لغو شد