مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 20:102023-07-30بين الملل

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ساعات آموزشی خلبانان را کاهش داد


18 خلبان ارتش رژیم صهیونیستی از 40 خلبان پروازی در اعتراض به تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو با حضور خود در نیروهای ذخیره مخالفت کرده اند.

- 18 خلبان ارتش رژیم صهیونیستی از 40 خلبان پروازی در اعتراض به تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو با حضور خود در نیروهای ذخیره مخالفت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از خودداری حدود نیمی از خلبانان ارتش رژیم صهیونیستی از انجام خدمت سربازی نیروهای ذخیره در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو، نیروی هوایی رژیم ساعات پرواز را در یکی از مراحل آموزش خلبانی بالگردها کاهش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبسایت عرب 48، 18 نفر از 40 مربی آموزش به افسران مسئول خود در نیروی هوایی گفته اند که داوطلبانه خدمت خود در نیروی ذخیره را متوقف کرده اند و بر اساس گزارش روز یکشنبه روزنامه یدیعوت آحارانوت، انتظار می رود که سایر مربیان در روزهای آینده از انجام خدمت خودداری کنند.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارانوت، هدف از کاهش تعداد ساعات پرواز، تطبیق تعداد آموزش ها با تعداد مربیان فعلی بدون تمدید مدت دوره است و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در نیروی هوایی در خصوص اینکه سایر مربیان متعاقبا از انجام خدمت خودداری کنند، احتمالا ساعات آموزشی خلبانی مجددا کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ساعات آموزشی خلبانان را کاهش داد

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ساعات آموزشی خلبانان را کاهش داد