موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-05سياسي

تأمین نیروی انسانی و تجهیزات مرکز ناباروری جهاددانشگاهی همدان نیازمند نگاه مسئولان


سرپرست جهاددانشگاهی واحد همدان اعلام کرد: بحث تأمین تجهیزات مکانیکی و پزشکی مورد نیاز مرکز درمان ناباروری این نهاد از دو ماه پیش آغاز و مقرر شده تأسیسات زیرساختی و مکانیکی را تا پایان مهر و حداکثر آبان ماه تأمین کنیم.

- دکتر مهدی میرزاپور شنبه 14 مرداد در جمع خبرنگاران، به مأموریت های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و با بیان اینکه برای تجهیزات پزشکی مرکز منتظر اعتبار هستیم، افزود: تأمین نیروی انسانی و تجهیزات این مرکز نیازمند نگاه مسئولان است.

میرزاپور با اشاره به تغییرات کاربری ساختمان و تبدیل آن به مرکز ناباروری مطرح کرد: ابتدا قرار بود این بنا کاربری آموزشی داشته باشد اما بعدها در قالب تفاهم نامه ای مقرر شد به مرکز درمان ناباروری تبدیل شود.

وی با بیان اینکه طبقه همکف این مرکز به درمانگاه عمومی و آزمایشگاه، طبقه اول به مطب ها و طبقه دوم به اتاق های جراحی و بخش آزمایشگاهی در حوزه درمان ناباروری اختصاص دارد، افزود: مجوز درمانگاه از قبل صادر شده و به لحاظ دسترسی مناسب به مردم آن مناطق خدمت رسانی خواهد داشت.

میرزاپور با اشاره به اینکه تلاش داریم مرکز درمان ناباروری تا آبان ماه به لحاظ فیزیکی به اتمام برسد، ادامه داد: تاکنون 30 میلیارد تومان تجهیزات به قیمت روز خریداری شده و برای شروع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نیروی انسانی و تجهیزات مرکز ناباروری جهاددانشگاهی همدان نیازمند نگاه مسئولان

تأمین نیروی انسانی و تجهیزات مرکز ناباروری جهاددانشگاهی همدان نیازمند نگاه مسئولان