مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-19سياسي

فعالیت 130 نفر از کنشگران فرهنگی برای اربعین


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت 130 نفر از کنشگران فرهنگی برای اربعین خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال شاهد احیای سنت حسنه بیت الحسین (ع) هستیم.

- ایلام-قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت 130 نفر از کنشگران فرهنگی برای اربعین خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال شاهد احیای سنت حسنه بیت الحسین (ع) هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جت الاسلام روح الله حریزاوی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور امام جمعه و مسئولان ادارات شهرستان مهران برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه ای که با موکب داران شهرستان مهران برگزار شد، با توجه به طرح های ترافیکی که امسال در نظر گرفته شده، این نگرانی وجود داشت که زائران در ورودی شهر مهران خودروهای خود را در پارکینگ اربعین مستقر کنند و به وسیله اتوبوس های موجود در شهرستان که به صورت مداوم در حال انتقال زائران به پایانه مرزی هستند در شهر مهران استقرار نیابند.

وی ادامه داد: بنابراین ما شاهد نگرانی موکب داران در مورد کم رنگ شدن پدیده بیت الحسین بودیم، خوشبختانه امسال شاهد احیای سنت حسنه بیت الحسین (ع) هستیم و سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری امام جمعه شهرستان مهران، بیت الحسین های این شهرستان شناسایی و ساماندهی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 130 نفر از کنشگران فرهنگی برای اربعین

فعالیت 130 نفر از کنشگران فرهنگی برای اربعین