مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-05فرهنگي

اولویت اول و آخرم ایران است اما 8 ماه است جوابم را نمی دهند!


سازنده مستند «ایرانگرد» که حضور او در کشور عمان با واکنش های بسیار زیادی در فضای مجازی روبه رو شده است، با گله از همراهی نکردن مسئولان سازمان صداوسیما و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای ساخت مستندهای ایران شناسی، - اولویت اول و آخرم ایران است اما 8 ماه است جوابم را نمی دهند! سازنده مستند ایرانگرد که حضور او در کشور عمان با واکنش های بسیار زیادی در فضای مجازی روبه رو شده است، با گله از همراهی نکردن مسئولان سازمان صداوسیما و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای ساخت مستندهای ایران شناسی، درباره تصمیمش توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد قارایی راوی و سازنده مجموعه مستند ایرانگرد که تا به حال پنج فصل از آن روی آنتن تلویزیون رفته است، به تازگی در پستی اینستاگرامی، درباره سفر خود به کشور عمان و برنامه سازی برای معرفی جاذبه های گردشگری این کشور خبر داده است؛ پُستی که با واکنش های بسیار زیادی در فضای مجازی روبه رو شده است.

هیچ کس حمایت نکرد! قارایی در گفتگو با ایسنا درباره این موضوع توضیح داد: دو سال قبل در برنامه خندوانه دیدید که طرحی را به نام سفر به سرزمین رویاها ارائه دادم.

این طرح درباره دو گردشگر خارجی بود که به ایران می آمدند و ما قرار بود از آن ها فیلم بگیریم و با این برنامه طبق فرمایش مقام معظم رهبری با پروژه ایران هراسی مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اول و آخرم ایران است اما 8 ماه است جوابم را نمی دهند!

اولویت اول و آخرم ایران است اما 8 ماه است جوابم را نمی دهند!