مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:262023-07-26سياسي

آمار امیدبخش از اشتغال 53 درصدی معتادان بهبود یافته در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در نشست با انجمن معتادان گمنام استان، ضمن تسلیت ایام ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: شایستگی انسان زمانی خودنمایی می کند که هدف از خلقت خود را بداند و در راستای تجلی این هدف تلاش کند .

وی افزود: شاخصه نخست در این انجمن برای ما تعداد افراد تحت پوشش نیست؛ بلکه انجام یک رفتار و منش انسانی در رتبه نخست اهمیت قرار دارد.

جان نثاری عنوان کرد: طبق فرمایشات قرآن کریم، احیای یک نفر مساوی با احیای بشریت است البته نگاه به کثرت با در نظر گرفتن توان و تأثیر عمل حائز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: یک فرد معتاد شیرازه خانواده را بر هم می زند و بر نسل های آینده خود نیز تأثیر منفی می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط که فرد هویت انسانی خود را فراموش کرده؛ اگر دریچه ای باز شود و فرد رانده شده که به خود ظلم کرده را به راه مستقیم بازگردانیم بزرگترین خدمتی است که می توان به یک انسان داشت.

جان نثاری افزود: اصل این عمل و بازگرداندن فرد معتاد به زندگی واقعی خود ارزشمند است و افرادی که در این راه قدم برمی دارند انسان های شریفی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار امیدبخش از اشتغال 53 درصدی معتادان بهبود یافته در اصفهان

آمار امیدبخش از اشتغال 53 درصدی معتادان بهبود یافته در اصفهان