مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-05سياسي

هتاکی به مردم «آبدان» پذیرفتنی نیست/ لزوم برخورد با فرد خاطی


انتشار یک کلیپ از سوی کارمند یکی از بانک های آبدان و اهانت به زنان این شهر باعث شده تا مردم خواستار برخورد جدی و فوری با فرد خاطی باشند.

- با اشاره به توهین و اهانت های کارمند یکی از بانک های شهر آبدان، خواستار برخورد قاطع قضایی با فرد خاطی شد و اظهار داشت: مردم شریف آبدان به ویژه بانوان این دیار در همه صحنه ها چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس حضور چشمگیر و مثمر ثمر داشته اند.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا با بیان اینکه مردم آبدان به ویژه زنان دوستدار اهل بیت، باوقار و نجیب هستند ادامه داد: زنان آبدان با تأسی از اولین شهید زن انقلاب اسلامی استان بوشهر شهیده سمنبر عالیپور در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری فعال داشته و دارند.

وی افزود: توهین های زشت و زننده کارمند یکی از بانک های آبدان نه تنها قلب مردم آبدان بلکه قلب همه مردم شهرستان دیر را جریحه دار کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر خاطرنشان کرد: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی شهرستان دیر از بدو این حرکت مشمئز کننده پیگیر بوده و هستند.

موضوع در حال پیگیری است فرماندار شهرستان دیر نیز ضمن اظهار تأسف از حادثه به وجود آمده توسط یکی از کارکنان بانک اظهار داشت: مردم ولایت مدار آبدان مردمی مهمان نواز هستند و کلیپی توهین آمیز در فضای مجازی منتشر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتاکی به مردم «آبدان» پذیرفتنی نیست/ لزوم برخورد با فرد خاطی

هتاکی به مردم «آبدان» پذیرفتنی نیست/ لزوم برخورد با فرد خاطی