مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-10سياسي

مسؤولان شهرقدس با خانواده شهیدان «علی قرابرچگلو» و «علیرضا کنگاوری» دیدار کردند


آیین دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس «شهید علی قرابرچگلو» و « شهید علیرضا کنگاوری» در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا در معیت پرچم متبرک رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر قدس، آیین دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس شهید  علی قرابرچگلو و شهید  علیرضا کنگاوری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت خانواده معظم شهدا با حضور رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس، جمعی از ایثارگران و معتمدین معین در معیت پرچم متبرک رضوی برگزار شد.

در این آیین با خانواده شهیدان دفاع مقدس علی قرابرچگلو و علیرضا کنگاوری دیدار و گفت وگو شد و مادران این شهدای بزرگوار به بیان خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند.

    ضمن این دیدار مادر شهید والامقام علی قرابرچگلو به اخلاق خوب و ایمان بی نظیر فرزند شهیدش اشاره کرد و بیان کرد: پسرم به نماز خیلی توجه داشت و مفاتیح زیاد می خواند؛ همچنین دوستانش را به خواندن نماز تشویق می کرد.

  شهید علی قرابرچگلو در اول فروردین 1345، شب عید غدیر در تهران چشم به جهان گشود و نام علی را همراه خود آورد و تا پایان دوره ابتدایی درس خواند.

سپس به عنوان نیروی بسیجی در جبهه حضور یافت و عاقبت در 23 فروردین ماه 1362، در منطقه عملیاتی شرهانی توسط نیروهای عراقی بر اثر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان شهرقدس با خانواده شهیدان «علی قرابرچگلو» و «علیرضا کنگاوری» دیدار کردند

مسؤولان شهرقدس با خانواده شهیدان «علی قرابرچگلو» و «علیرضا کنگاوری» دیدار کردند