مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-13اجتماعي

بپذیریم که در سرزمین بی قراریِ سوانح طبیعی زندگی می کنیم


سیدمحمد بهشتی درحالی که از نسبت سوانح طبیعی و میراث فرهنگی سخن می گفت، با اشاره به زلزله خیز بودن ایران، یادآور شد: باید پذیرفت که بحران یک امر اجتناب ناپذیر است و همیشه باید خود را برای سیل و زلزله آماده کنیم و ما در سرزمین بی قراری زندگی می کنیم.

- در نشست میراث فرهنگی ناملموس و مسئولیت اجتماعی در مواجهه با حوادث و سوانح مطرح شد بپذیریم که در سرزمین بی قراریِ سوانح طبیعی زندگی می کنیم سیدمحمد بهشتی درحالی که از نسبت سوانح طبیعی و میراث فرهنگی سخن می گفت، با اشاره به زلزله خیز بودن ایران، یادآور شد: باید پذیرفت که بحران یک امر اجتناب ناپذیر است و همیشه باید خود را برای سیل و زلزله آماده کنیم و ما در سرزمین بی قراری زندگی می کنیم.

نشست میراث فرهنگی ناملموس و مسئولیت اجتماعی در مواجهه با حوادث و سوانح یکشنبه 22 مرداد ماه به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی، در پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار شد.

در این نشست که نمایندگان اجتماعات محلی، سمن ها، گروه ها و افراد مرتبط دولتی و غیردولتی و متخصصان بین المللی ایرانی و غیرایرانی در حوزه میراث فرهنگی ناملموس، مسؤولیت اجتماعی و متخصصانی در فازهای مختلف مدیریت بحران حضور داشتند، سید امیرحسین گرکانی ـ رییس پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی ـ گفت: با جمعی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بپذیریم که در سرزمین بی قراریِ سوانح طبیعی زندگی می کنیم

بپذیریم که در سرزمین بی قراریِ سوانح طبیعی زندگی می کنیم