مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-25سياسي

تحکیم روابط محور دیدار مقامات ازبکستان و کره جنوبی


رییس مجلس سنای ازبکستان و وزیر اشتغال و کار کره جنوبی در شهر «تاشکند» دیدار و تحکیم روابط دوستی و مشارکت راهبردی بین دو کشور را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، تنزیلا ناربایوا رییس مجلس سنای ازبکستان و لی جونگ سیک وزیر اشتغال و کار کره جنوبی در شهر تاشکند دیدار و تحکیم روابط دوستی و مشارکت راهبردی، گسترش همکاری های گسترده در زمینه اشتغال بین دو کشور را بررسی کردند.

طرفین همچنین بر اهمیت نقش گفت وگوی بین پارلمانی در توسعه روابط دوجانبه تاکید کردند.

در این راستا بر اثربخشی فعالیت کمیسیون ویژه به ریاست رییس مجلس سنای ازبکستان در همکاری با مجلس ملی کره جنوبی در زمینه تضمین نظارت پارلمانی بر اجرای توافقات در سطح عالی بین دو کشور و نقشه های راه تاکید شد.

خاطرنشان شد که نشست طرف کره جنوبی در همکاری های بین پارلمانی آسیای مرکزی + کره جنوبی در قالب جدید که برای سپتامبر سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است، فرصت های جدیدی را برای توسعه روابط چند جانبه باز خواهد کرد.

در این دیدار تاکید شد که در روابط دوجانبه بین دو کشور در حوزه اشتغال، تنظیم مشترک پایه های حقوقی برای اجرای پروژه ها، بررسی پیشنهادات، برگزاری مذاکرات و نشست ها و تعیین مسیرها از اهمیت زیادی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحکیم روابط محور دیدار مقامات ازبکستان و کره جنوبی

تحکیم روابط محور دیدار مقامات ازبکستان و کره جنوبی