مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-06اقتصادي

54 سامانه ثبت تخلفات سرعت در جاده های اردبیل فعال است


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر 54 سامانه ثت تخلفات و 41 دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور نجف قلیزاده صبح یکشنبه در بازدید از سامانه های هوشمند ثبت تخلفات در محور سرچم_اردبیل اظهار کرد: بالغ بر 4 میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل در چهار ماهه گذشته به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه این میزان 10 درصد از کل تردد استان را شامل می شود، خاطرنشان کرد: سرعت متوسط استان 72 کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر ترددکنندگان در جاده با رعایت سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز دقت کنند.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: محورهای بران – سه راهی سربند، مشگین شهر – کنگرلو و گرمی – بیله سوار جز محورهای پر تخلف سرعت غیرمجاز استان به شمار می روند.

نجف قلیزاده تصریح کرد: در چهار ماهه گذشته 145 هزار و 828 تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران – سه راهی سربند، 111 هزار و 293 تخلف در محور مشگین شهر- کنگرلو و 110 هزار و 822 تخلف نیز در محور گرمی- بیله سوار ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 سامانه ثبت تخلفات سرعت در جاده های اردبیل فعال است

54 سامانه ثبت تخلفات سرعت در جاده های اردبیل فعال است