مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-15فرهنگي

«تفریق» تازه ترین فیلم مانی حقیقی قاچاق شد + ویدیو


بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، - همزمان با ادامه اکران جهانی فیلم تفریق ، آخرین ساخته مانی حقیقی با بازی نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی، نسخه ای باکیفیت از این فیلم در کانال های تلگرامی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ فیلم تفریق به کارگردانی مانی حقیقی و نویسندگی مانی حقیقی و امیررضا کوهستانی و تهیه کنندگی مجید مطلبی، همزمان با اکران بین المللی قاچاق و در کانال های تلگرامی باکیفیت بالا منتشر شد.

این نسخه فاقد هرگونه لوگو نظیر عبارت نسخه بازبینی است و هنوز مشخص نیست منشاء لو رفتنش، آن هم همزمان با اکران جهانی و بازگشت سرمایه سازندگان کجاست؟! فیلمبرداری فیلم سینمایی تفریق که با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده اسفند سال 1399 مقابل دوربین مرتضی نجفی آغاز شده بود، اواخر خردادماه 1400 به پایان رسید و وارد مراحل فنی شد و میثم مولایی این اثر را تدوین کرد.

علاوه بر ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده، اسماعیل پوررضا، فره ام عزیزی، گیلدا ویشکی و سهیلا رضوی، سعید چنگیزیان، علی باقری و وحید آقاپور در این فیلم بازی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تفریق» تازه ترین فیلم مانی حقیقی قاچاق شد + ویدیو

«تفریق» تازه ترین فیلم مانی حقیقی قاچاق شد + ویدیو